Wat als er toch eens iets misloopt
Het perfectioneren en het verbeteren van onze processen is een continue uitdaging zowel bij ons hoofdkantoor als bij Koppert België. Een bestelproces bestaat uit oneindig veel stappen en bovendien maakt de aard van onze producten deze stappen enorm cruciaal. We stellen alles in het werk om onze nuttigen en bestuivers in de beste conditie bij jou als eindklant te krijgen en daar komen heel wat checks en specificatievereisten aan te pas. Maar we zijn er ons van bewust dat, ondanks we er naar streven, we geen 100 % score kunnen behalen.
Wat te doen bij aankomst van jouw zending?
Daarom vragen we jou om onze producten en verpakkingen te controleren bij aankomst. Je kan eventuele beschadigingen of afwijkingen binnen 48 uur melden bij onze afdeling Customer Service. Belangrijk is om volgende zaken zeker mee te sturen:
- sales order nummer (SO...)
- artikelnummer
- aantal
- batchcode
- beeldmateriaal (foto of video)
Zo kunnen wij op een gepaste manier reageren en indien nodig de opmerking doorzetten. We hopen op jouw medewerking.